20110119 Onsdag

Hm, nu vet jag varför jag blev typ akut sjuk igen. Jävligt trist att det blev just så dessutom. MEN jag kan inte göra något åt det nu utan bara acceptera läget.... blääääääääähhhhhhhh...........
Får vara glad att jag inte har feber nu i alla fall, däremot är jag jävligt nere pga detta...

På fredag är det dags att lämna bort barnen igen och få pusta ut igen. På lördag blir det eventuellt att jag och johan åker till Lena i motala, barnens farmor. Ska bli trevligt, har ju bara vart där en gång och det var på en snabbvisit efter vi vart på varamon på sommaren förra året.

Sen borde jag ta tag i att städa här hemma och göra i ordning efter ungarna. Jag förstår inte riktigt meningen av att stöka till och förstöra som dem gör? Hur kul kan det vara på en skala tex.. Som nya leksaker dem fått i julklapp, hur länge är dem hela liksom *suck* Nä förstår inte, en sak om dem håller på i sitt rum men att fortsätta i varje vrå i lägenheten är fan inget kul. Börjar tappa tålamodet, jag vill ha snyggt runt omkring mig, jag planerar att fixa en hel del men jag tappar suget totalt när det ser ut så här.

Jajja, thats my life =/

Nu blir det Masterchef USA med sexiga Gordon Ramsey =) Han är fiiiiiiiiiin hehe

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0