20110131 Måndag

Måndag igen, vart tog helgen vägen egentligen? Fast en supertrevlig helg hade man i alla fall.

I lördags var vi hos Anna som fyllt 25 =) Kvällen slutade på Harrys. Riktigt trevligt var det, var ju rätt länge sen man var ute och ännu längre sen man var ute med Anna.




Här dricks det champagne, som Ida bjöd på =)


Anna o Gabbi på dansgolvet =)


Anna o Marie =)


Jag och Anna =)

Som sagt, superttrevligt!!

Idag blir det lugnt. Har en liten sjukling här hemma så det blir inget att gå ut o leka tyvärr som jag hade planerat. Typiskt, nu kommer väl hela lägenheten rivas här pga rastlöshet =( Får försöka o sysselsätta tösen i alla fall. Själv tar jag o städar lite som vanligt antar jag. Är en hel del som måste gås igenom. Speciellt ett par lådor från bokhyllan jag rev för ett tag sen *suck* Jajja, det fixar sig nog.

Har huvudet fullt av annat okcså. Arbetsträning och testamente.. Försökte ge mig på o läsa lite igår om arvsrätt och så, men det är inte lätt. Många paragrafet o så. men nu har jag ett lite hum iaf om vad som gäller plus att syrrans killes bror hjälper oss lite.

Nä nu ska jag återgå till vardagssysslorna. Ha en bra dag alla =)

Puss på er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

OMG!!!

Jag ser ju utvecklingsstörd ut ju hahaha:-D

hade en kalaskul kväll!!!!

2011-02-03 @ 16:49:57
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0