Avslappning..väldigt njutbart..välbehövligt..

Då var man barnfri fram till söndag =) Känns dumt och skriva att det är så skönt men jag behöver verkligen det nu efter att våra sjukdagar gått fram o tillbaka sedan innan jul. Så nu SKA jag NJUTA =)


Kom precis hem efter att vart o handlat.. Inte jättekallt ute, rätt skönt egentligen. Hade ja inte vart förkyld så hade jag nog tagit en längre väg hem. O efter man vart ute är det ju så skönt med ett varmt bad, så det blir lite hemma spa här med badskum och ansiktsmask av choklad, nåt nytt så jag hoppas det är bra för hyn =) Kanske ett litet glas rött för att höja njutningen lite extra..

Efter det borde jag fixa nåt o äta o sen tänkte jag krypa ner i soffan med mina söta o gosiga myskläder och kika på gamla skräckisar från 70-talet. Kanske b-filmer men kult =)

Men känner ja mig själv hamnar jag väl vid datorn som vanligt.. Sitter o skaffar mig total info om plastikkirurgi nu. Jag vet vad jag ska ha men läser på om resterande info som verkligen behövs.
Mitt mål är att genomföra detta inom 2011 =) Min kropp=Mitt val! Så det så =)

Hoppas ni andra njuter av denna torsdagskväll för det kommer jag definitivt göra =)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: http://jimmysdagbok.blogg.se/

tack för din kommetar på min blogg läsde din mycket att lära mig men de kul blogga ska utväckla min fett blogg du har kram

2011-01-15 @ 03:39:16
URL: http://jimmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0