#Dag 13

Måste försöka återuppta det här nu =)

Den här veckan.
Veckan har precis börjat men jag har lite planer, sen om dem går att göra det är en annan sak. Pga sjukdom o så.

Snart blir det VC med Tova som fått ont i öronen igen. Har gått fram o tillbaka nu i snart 2 veckor med halsont, hög feber o lite ont i örat för att det vart svullet, men nu har nästan svullnaden lagt sig men öronen värkte igår när hon skulle sova. Hålla tummarna för att det inte blir nån pencillinkur igen =(
Annars så kommer T och hämtar henne redan i em, skönt för dem 2 går varann på nerverna och nu när jag är halvdan så orkar man ju knappt inget.

Onsdag kanske min underbaraste tjej kommer, Anna Nylin. Antar att det beror på hur jag kommer att må. Men ja hoppas ja mår bättre.

Torsdag så lämnar jag Theo hos M o T. Sen förbi och kika på underkkläder =) Se om Elingumman har tid att fixa mina naglar på kvällen oxå eller på onsdag under dagen.

Fredag ska jag på bio med underbara P =)

Lördag har ja inte planerat så mkt men ev skulle jag o Johan diskutera upp ett schema om barnen, när dem ska va hos han o så.

Söndag kommer barnen hem igen.

Se ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0