Fan oxå...

Hur länge ska detta virus eller vad det nu är sitta i. Efter nyårsafton kände jag mig bättre o bättre för varje dag som gick. Var bara fortf lite matt i kroppen o lite lite ont i halsen. Mkt bättre om man jämför med veckan uppe i Norr.
Igår kände jag mig verkligen på topp =) Dock märkte jag att flåset verkligen är dåligt nu men både förkylning o rökning gör ju inte det bättre...

Sen när jag la ungarna började Tova gnälla om båda öronen, typiskt. Likadant där att hon nästan var helt bra och så tvärvänder det =(

Värsta jäkla natten hade jag. Ont i halsen o huvudet känns enormt tungt.. Går upp på toan och det börjar verkligen rinna ur näsan, trodde typ att nu förblöder jag lr nåt, haha men det var visst bara täppheten som lossnade men iaf. Så från i natt har jag blivit dålig igen, bara sådär.. Skitkul or not. På fredag ska jag fan vara frisk. Ska ju träffa P och vi har ju inte träffats sen innan jul. Så peppar peppar...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0