Röriga dagar, möten och fest.

Håhåjaja.. Det har vart röriga dagar det här. Tova har hamnat i nån sorts trotsperiod eller nåt igen. Det värsta är att man känner sig så maktlös, jag vet varken ut eller in hur man ska hantera detta. Förhoppningsvis går det över snart, väldigt snart.. Jobbigt för oss alla runt omkring.. Dessutom märker ju Theo av att han inte får lika mkt uppmärksamhet som henne nu eftersom man måste ägna nästan all tid åt att lugna ner henne och prata med henne. Så då sätter ju han igång med. Ibland önskar man att man hade en klon, haha. Nä men allvarligt, jag räcker inte till just nu för dem.. Men det får väl gå, jag försöker i alla fall =)

Idag var en snubbe här och pratade om pappas testamente. Har noll koll när det gäller sånt men det blir nog bra. Och nästa vecka är boupptäckningen. Har noll koll där med.. men han snubben verkar bra i alla fall..

Ocj jag har vart frisk nu i en hel vecka =) *peppar peppar* Hoppas det kan hålla i sig så nu också.

Idag var även min syster, lilla julia och dennis här. Syrran skulle ju va med när han gav testamentet också. Lilla julia, hon sov nästan hela tiden =) Sen tog vi en promenad och hämtade Tova på dagis och sen hem och fika. Hon är bara så underbar denna lilla tjej. Jag fick hålla henne en liten stund innan dem gav sig iväg, klädde på henne med =) Man kände sig nästan ovan nu när det var så länge sen man klädde en sån liten =) I april är det ju liksom 4 år sen lillemannen föddes. Fy tusan vad tiden går =)

Imorrn kommer en tjej från FOU (tror det heter så) nåt forskning om råd och stöd som jag ska vara med i. Får 2 biobiljetter för besväret så det är helt okej =) Sen blir det att sitta lite i telefon ang om olika ställen att arbetsträna på. Se hur det går.

Fredag ska jag ner på möte till vår kontakt på Råd o Stöd.

Lördag är det party hos mina underbart vackra rödtopp Anna som fyller idag, 25 igen =)... Ett stort grattis till henne =)
Så det blir superskoj!


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Tack babe!!! Kul ska det bli på lördag!!

2011-01-27 @ 20:43:28
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0