Sjuk sjuk sjuk

Vad är detta. Nu är jag sjuk igen, åkte på världens jävla frossa i lördagskväll, kände mig dock inte sjuk men har nog aldrig vart med om en sån frossa jag hade då. Fick frossa i natt igen, världens huvudvärk, och smärta på vänster sida under revbenen ner mot magdelen plus att jag upptäckte en knöl vid ljumsken. jag vet att jag borde ringa vc och kolla upp detta. Speciellt att jag nästan varje vecka sedan julafton åkt på lite feber. Idag hade jag över 39 igen =( Men det är som sist jag sökte, november 2009. Fanns ingen infektion eller nåt, dem kunde inte förstå varför jag haft feber i 1½ månad.. Suck.. så därför jag drar mig för att ringa dem. Min ork är helt borta dessutom. Har nästan bara lust att ligga i sängen o gråta och tycka allmänt synd om mig själv. Men det går ju inte, har ju 2 barn att ta hand om. Och aptiten ska vi inte ens tala om.. Jag mår illa för att jag inte kan äta, och försöker jag äta tar det stopp bara jag känner doften =( Och då mår jag illa pga det... Hur jag än gör så kan jag inte äta..

Jag ger det några dagar, har inte smärtan lagt sig så förstår jag ju själv att jag måste ringa dem. Då får dem fan ta alla möjliga prover på mig..

Vill bara sova......

Jag hoppas bara att det inte är nåt smittsamt så barnen åker på nåt *suck* räcker att jag knappt orkar med mig själv när jag mår så här.. ännu värre om dem oxå skulle bli sjuka. Så *peppar peppar* och jag håller tummar och tår =)


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Krya på dig gumman!!

2011-01-17 @ 22:58:15
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0