Den perfekta kroppen.

Alltså, det finns sjukt mycket snygga kvinnor här i världen. Antingen så är det riktiga lyckostar som har allt, sen finns det dem med bara perfekta rumpor, perfekta bröst eller bara den perfekta magen. Tyvärr har det blivit så att man går efter ett speciellt ideal. Jag fick alltid höra i tonåren av folk att jag tyvärr har en tjock benstomme. Så efter ett tag lade man detta med vikt och att se smal ut på hyllan. Visst tänkte man på sin vikt när man ville ha den där speciella toppen eller dem där grymt snygga, tajta byxorna, när man i stället fick ta nåt som passade mina kurvor.

Efter andra graviditeten, som jag dock bara gick upp runt 5 kilo. Rasade jag i vikt, och då menar jag RASADE. Själv såg jag ju inte att det såg ohälsosamt ut. Jag bara log triumferande för nu kunde jag bevisa att jag inte alls hade stor benstomme. När jag ser kort nu i efterhand(runt 3 år sen) så såg jag anorektisk ut. Blodådrorna lyste genom skinnet och benen står ut här och där. Som minst vägde jag 46 kg till mina 166 cm. Idag väger jag mellan 52-54 kg. En sak jag sörjer väldigt mycket dock är mina bröst. Från att gå från 75C/D till dagens 70A/B känns väldigt grymt.

Hittade lite inspirerande bilder och dock inte så inspirerande. Here we go =)


Jag säger bara wow!! Tänk om man hade den kroppen =)

Dem flesta känner nog igen henne =) Japp, Sanna från årets säsong av BB.
Dock är hon här känd som Jane från svenskstripp.com
Ja men va fan, har man den kroppen och dem grymt snygga brösten är det klart man måste visa upp sig.
Inget fel i det =)




Här har det gott alldeles för långt =(
Stackars människor säger jag bara.
Dem boobsen och så smal skulle jag aldrig vilja ha eller vara.

Men en sak är säker, jag ska börja träna för jag vill ha en härlig rumpa =)

Gaah, denna rumpa är fin och jag kommer väl aldrig få den om jag inte opererar mig.
En sak i taget, träna rumpa o mage och skaffa nya boobs.
My life, my body, my shit =)



Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Men du är vacker som du är du får inte glömma det Madde! Du är bland de vackraste jag känner!

Sen är det upp till var och en hur man vill göra med sin kropp, jag vill tex gå ner typ 10 kg igen men då såg jag ju sjuklig ut i kroppen, så jag får nog nöja mig med att vara kurviglicious istället;-)



Men dont forget att du är vacker!

2011-03-13 @ 13:09:54
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Elin

Men alltså shit!!! Jag mår fan illa när jag kollar på bilden på hon som är så smal!

Det är ju för fan vidrigt!

Att välja gå så långt bara för att få synas lite är fan skandal. Jag är fan glad över att jag har lite kött på kroppen i detta läge alltså.

Du är fin som du är Madde och jag förstår hur du tänker. Jag är lika dan. Vill tappa några kilon men vill inte vara smal. PUSS! <3

2011-03-13 @ 13:37:23
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Madde

Anna: Tack vännen, men detta är nåt jag funderat på i alldeles för många år. Du är underbart vacker i dessa kurvor babe =) Puss



Elin: Tack gumman =) Jag är inte ute efter att tappa kilon, bara träna och gå upp lite kilon i muskler =)



Ibland är det rätt kul att titta på bilder där folk verkligen förstört sina kroppar.

Postat av: ida

Den perfekta kroppen FINNS INTE! Det är helt och hållet en smaksak, och gillar man sin kropp så är den ju perfekt! Sukta inte efter kändisarnas kroppar, för dom retuscherar bergis hur mycket som helst och du är lika snygg som dom. Din kropp är unik och det är den du har. Så uppskatta den och tänk att utseendet ändå inte är det som räknas - man vill bli älskad för den man är.

2011-09-16 @ 16:52:32
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

hahaha vad kul inlägg : D kjätteroliga bilder! ;D

2011-12-19 @ 21:07:18
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0