Jag vill, jag vill.. NU nu nu!!!

Haha. Första kontakten gjord =) Förhoppningsvis har G tid den 28e för konsultation. Guuuud så många år jag tänkt på detta och nu äntligen kan det bli av =) Men det är ju en jävla djungel detta, läsa, fatta och läsa. Men jag är insatt och jag har stort förtroende för denna människa. Men som man säger så spelar första intrycket en stor roll och jag håller tummar och tår för att det stämmer. Annars är det bara att leta vidare.

Den 28e 28e 28e... hoppas hoppas hoppas=)

Gud vad fjantig jag är nu, dags o lägga mig tror jag, haha. True Blood here i come....

Ska inte sitta kvar vid datorn för till slut har jag läst för mycket o kollat alldeles för mycket bilder så jag vet varken ut eller in, eller vad man nu säger =)

Fortsättning följer =) Granterat...

Pöss folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0