Måndag 28/3

Hej och hå vad snabbt mars månad har gått. Snart april ju. Om 13 dagar fyller lillemannen 4 år =) Inte så liten längre med andra ord =( Tiden går för snabbt.. I höst börjar ju tösen sexårs. Mina älsklingar blir ju bara större, alldeles för snabbt.
Johan fick gå hem från jobbet idag och hämta Theo, han har fått feber.. Vart förkyld i typ 2 veckor men varit rätt pigg men nu får man hoppas att febern går över snabbt och att han får vara frisk. Tova har klarat sig rätt bra hittils.

I lördags var Tova hos farmor i motala och theo hos mormor för vi var ute och bowlade. Hade skitkul =) dock kommer jag inte ihåg vilka som vann, blev väl nägra öl för mkt *blink blink* Sen blev det pitchers ett tag. Träffade Jessika från årets big brother där, jättetrevlig tjej =)

Kom hem innan krogarna stängde iaf, var så otroligt trött och förbannad.. Nu vet jag hur det känns att vara en betydelselös person iaf.. Men nu är det stopp på detta. Hon ska inte få trycka ner oss något mer. Jag fattar inte hur grym en människa kan vara *suck* Det är så omänskligt och omoget för en vuxen människa att bete sig så. Vill hon vara bitter resten av livet så varsågod, livet blir inte lättare för det. Men ge fan i att låta det gå ut över oss!!

Nä idag blir det städ och upp på vinden och ta ner cyklarna och ställa upp en massa kartonger och dylikt.. Sen blir det lite träning, har ju slarvat en del nu under helgen o dem dagarna syrran var hos mig förra veckan. Får dåligt samvete men vad fasen, jag tar tag i det nu igen =) Tova ville träna hon med =)

Ha en bra dag folket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0