Söndag 20e mars.

Ytterligare en vecka är nästan slut. Går så förbaskat snabbt tycker jag, men skönt på ett sätt. Vi går ju mot ljusare och ljumnare tider, även fast det blev ett bakslag med vädret under veckan. Vinterns sista försök att hålla sig kvar?

Denna vecka har jag haft min lilla tös =) Så underbart go hon är när vi är ensamma. Sen har syster sovit här med Julia, haft mysigt =) I onsdags var jag på Kretsboden på en intervju, tyckte själv att det gick lysande och kändes väldigt positivt. Fick det ju också bekräftat från mamma att dem tyckte om mig, mycket =) Så nu är det bara o vänta på att handläggaren på AF hör av sig. Väntan o väntan, tycker ja inte gjort annat men det går ju åt rätt håll iaf så jag får va tyst, haha. Möte på Råd o stöd i fredags och efter det gick syrran o jag en sväng på stan, köpte lite vitamintillskott.. Hälsosammare liv har jag ju nämnt =) M o T hämtade kidsen på dagis men valde att stanna kvar i lkpg då det var halkvarning på vägen till Jkpg. Dem är toppen =) Dem verkligen tänker på barnens bästa. Underbaraste personerna jag mött.

Och sen har jag klarat av en veckas träning, lite slarv på fredagen o lördagen men då offrade jag min vilodag idag i stället o kört ett par dubbla pass, helt slut i kroppen men ack så jäkla skönt =) Bara rökningen jag måste försöka ta tag i =( i alla fall dra ner på och dessutom hålla upp i minst 4 veckor då ingreppet kommer göras. Men men, det tar vi då när det närmar sig.

Idag är det också 4 månader sen pappa lämnade oss =( Känner fortfarande en sådan stor tomhet efter honom. Saknar honom så mycket att hjärtat nästan värker sönder. Men han finns i våra tankar varje dag. Tova och theo pratar fortfarande mkt om morfar och luftar sina känslor och gråter. Love you daddy, i always will <3

Pöss på er folket =)




Som om det inte är jobbigt nog som det är så måste personen fortfarande hålla på, förstår inte. Det är inte normalt! Vi vill bara få det gjort så vi slipper se varann nåt mer. Men du måste krångla till det, suck. Detta är inte vad han velat.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0