Suck...

Var visst ett tag sen ja skrev lite. Vad har hänt? Inte mkt =) Rätt så händelselöst förra veckan(vardagarna iaf) egentligen men ändå rullar allt på som vanligt. Förra veckan hade jag theo själv och denna vecka bytte vi så jag hade Tova. Har gått jättebra att vara själv med henne. Hon sköter sig bra och vi har riktigt kul. Börjar så smått se ett mönster om vad som försiggår nu, iaf vad jag tror. Jag tror det har med just uppmärksamhet och göra. För min kära syster var här häromdagen och sov över. Och när jag hade uppmärksamheten till mitt kära syskonbarn Julia så märkte vi en skillnad direkt på Tova. Hon vart sur och arg för ingenting.. Men när jag vände mig till henne igen så blev det bra igen.
Har nu båda och det är kaos igen. Får panik över detta för eftersom jag inte pallar med detta trycket är jag livrädd att det ska gå ut över min jobbsituation för nu ska jag dit nästa vecka o förhoppningsvis börja strax efter. Men som det är nu orkar jag knappt upp ur sängen eftersom jag vet exakt hur dagen blir. Så nu får pappan deras sätta igång o hjälpa till! Annars vet man aldrig hur detta slutar =(

Iaf så var syster här i förra v, hon bjöd på sushi, och det var som att komma till himmelriket, för det var så länge sen vi åt det =) Och några glas vin på det. Mums och trevligt. Sen kikade vi på filmen I spit on your grave. Kan verkligen säga att är du kvacklig av dig så se inte den =) Väldigt psykiskt grym film. Men helt okej, rätt bra med andra ord.

I lördags åkte jag, syrran och Elin till Ekoxen där GlamLab var och fotograferade oss vanliga dödliga =) Bilder kommer upp på ett annat inlägg =) Sen på kvällen hade Elin tjejkväll och sen blev det utgång. Vi hamnade på Pitchers. Igår kom barnen hem från M o T.

Denna vecka händer det nog inget speciellt iaf. Ringa till PA nån dag o boka tid, Skriva ut cv o gå på möte på fredag. Annars lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

ja du får ta och fortsätta skriva mera och oftare så lovar jag att försöka samma sak:-D



Ses snart?

2011-03-07 @ 19:48:42
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0