Söndag 9 okt.

Var rätt länge sen jag skrev. Har saknat motivation och ork. Men har samtidigt längtat efter att ha nåt och skriva om :) Har inte hänt så jättemycket i mitt liv kanske. Är fortfarande kvar på Kretsboden och jag älskart! Är kvar till årsskiftet och sen får man ta nya tag igen och hoppas på det bästa. Är fortfarande singel ;) Hade en flirt med en jättego kille/man :) men tyvärr blev det ingen dejt där (var väl mitt fel, hade ingen tid över) Väldigt synd, hade vart kul och träffat honom :)

Här hemma händer en hel del, målning av möbler, snickeri och dekoration :) Lite farligt att jobba i en andra hands affär har jag märkt, man hittar så mkt snygga prylar, haha. Bilder kommer upp under inredning vid ett senare tillfälle när allt är färdigt :)

Mörkret faller på, det blir kallare. Mysigt och lite ruskigt, men om hösten hoppar över regnet och låter det bli kallt direkt så är det härligt :) Snart är det ett år sen pappa gick bort :( 1 månad och 11 dagar kvar. Känns fortfarande så overkligt och olustigt. Tänker fortfarande på honom varje dag, har fortfarande svårt att släppa honom <3

The kids are doing well :) Tova har börjat sexårs. Helt plötsligt blev hon så stor :) Efter några veckor där hade hon bett om läxa för hon tyckte det var roligare, hon kunde ju allt redan som dem gjorde, haha. Smart som sin far :)
Theo är kvar på dagis, ibörjan saknade han tova och tova saknade honom. Men nu går allt smidigt igen. Dock har vi möte med tovas fröken på tisdag, tyvärr verkar det vara lite mobbning mot henne, så jag har en hel del att påpeka då. Fröknarna har inte sagt nåt men vi har märkt lite och stödfamiljen har hört från tova. Värker så i mitt hjärta när jag fick höra om det :( Hoppas verkligen det kan bli bättre där för hennes skull!

Nähä, återgå till sysslorna då. Trevlig o fridfull söndag på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0