Sjukdomar efter sjukdomar

Japp, som rubriken lyder så har vi drabbats av återkommande virus :( Ena dagen bra och nästa dålig. Det går i cirklar, först tova sjuk, sen theo, sen blir det jag och nu tova igen :( Ett jäkla envist virus det här. Har pratat med massor av folk som drabbats av samma. Lustigt, man kan tro att det vanliga förkylningsviruset har muterat.
Peppar peppar så har inte theo feber nu så imorgon blir det jobb, är nästan en vecka sen jag jobbade. Mormor skulle nog ta tova så stackars johan också får sticka och jobba. Nu vill jag bara ha vår, slippa kyla, blask och dessa förkylningar/sjukdomar.
Lite vårkänslor fick jag allt igår på förmiddagen när vi gick ut på altan. Solen värmde, talgoxen sjöng och tulpanknopparna tittar upp vid husväggen :) Lite sol iaf i mörkret.
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag :) Själv sätter jag mig i soffan o myser med mina små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0