Seeeeeeeeegt

Sitter hemma idag i stället för att jobba :( Denna jävla ångest som är igång igen, grrrrrrr! Kände av den redan i lördags när Johan och jag var och handlade, andades lite ansträngt, läpparna började domna bort och blev helt utmattad.. Ville bortse från det och tänkte att det bara var jag som var bakis men jag vet ju vad det var, söndagen blev lugn men natten som var, helt jävla jobbig. Vaknade med jämna mellanrum med ett ryck, häftig andning och hjärtat i halsen. Så jag ringde imorse till jobbet och sa att jag stannar hemma idag. Vet att det är det värsta jag kan göra, för då tänker jag alldeles för mycket. men ska ta mig i kragen och åka dit i morgon, dock kommer jag nog inte stå i kassan förrän tills kvällen iaf, då är det lite lugnare med kunder. Jäkla skit att det ska komma igen :(

Svårt att ta tag i saker när det sker.. men men, nu är det som det är, men jag kan inte låte det styra mitt liv!!

Skitsamma, ett litet klago inlägg blev det... Får försöka att göra något här hemma så länge och imorrn BLIR det JOBB!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0