Då kör vi igen :)

Efter typ en veckas slarv med träningen så körde jag både motion och toning nu ikväll. Ärligt talat, jag trodde jag skulle dö. Efter att bara ha kört muskler i 2 veckor (borde vart 3) så har jag på nåt knasigt sätt trott att man kanske ökade kondisen lite. Så jäkla dum tanke, fråga mig inte vart ifrån den kom haha. Iaf hittade jag några bra videor på youtube om mer kondis. Så från och med nu är det dubbla pass med kondition och muskler som gäller varje dag. Bara 20 dagar på mig nu att få någolunda bättre beachbody :) Gäller bara att jag kan hålla mig ifrån det söta giftet :p Enormt svårt. Men nu har jag köpt mig fettfri kvarg (johan tipsade mig) olika sorters bönor, kikärtor m.m. och kyckling. Så då får vi se hur det går :)

Helgen kom och helgen försvann, sjukt snabbt dagarna går nu. I går var vi på ikea, sen på kvällen hos mamma där sis, dennis o julia också käkade middag. Grönpepparkyckling med massor av grädde, borde nästan avstått men var ju hur många år sen som helt jag åt det. Svag för det söta och feta :) Sen hemma slocknade johan o jag i soffan, vaknade dock runt ettsnåret av ett larm, trodde först det var ett brandalarm i huset. Med hjärtat i halsgropen kikar jag ut genom fönstrena på båda sidor, när jag kollar på baksidan ser jag en eldröd himmel o en stor rökpelare på parkeringen, typ 50 m bort. Väcker johan o slänger på mig kläder o ger mig för att kolla om brandkåren var där. När de inte var det så ringde jag o de hade redan fått in ett larm om det. Samtidigt exploderar det och jag blir så jävla rädd att jag skriker helvete i luren haha. Iaf så pratar jag med min granne som står längre bort, då hade han larmat för en kvart sen (se corren så inkom larm kl 01) Vid det här laget så exploderade rutorna på bilen jämter och började ta eld. Så hela 20 min tog det för dem att komma, sjukt. Den andra bilen hade kunna räddas om de kommit snabbare.
Våran läsarbild finns på corren (den var tom bättre än correns egna haha) Nu får vi bara hoppas att det var något elfel lr liknande och INTE anlagd. För då betyder det att pyromanerna härjar i mitt lugna och skötsamma område. Och det gillar vi inte då.
Nä, slutsnackat för idag. Några reps till och sen sängen med en bok.
Ha det gött fölket :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0