Soon :)

Har inte mycket att skriva nu egentligen förutom att vi ska till Turkiet NU på lördag :D För mig är det stort som ALDRIG flugit förr. Nu har det nervösa försvunnit iaf, i början kunde jag inte riktigt glädjas över resan eftersom jag är ett sånt kontrollfreak. Vill planera in i minsta detalj. Men från att vi går in på arlanda så måste jag släppa det. Bara gilla läget och se fram emot sol,bad och värme :) Även om hjärnan fattat så lyder inte magen. Hatar att ha en nervös mage, suck. Men men, det blir nog bra. Nu ska jag bara se till att bli frisk oxå, vart hemma 2 dar nu och vilat. Känner mig lite bättre så det verkar som det går åt rätt håll iaf.
Nähä, fortsätta fixa lite smått här hemma o sen lägga mig i soffan :)
Hej svejs mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0