Onsdag 3 mars

3e dagen jag är hemma nu efter legat däckad i influensa. Fy fan, hade glömt hur sjuk man blir av det. Måndagen sov jag bort i stort sett. Tisdagen lite bättre så jag kunde vara uppe lite, men flåsa som fasen. Idag börjar jag känna mig som människa igen :) Måste berömma min son för detta, speciellt under måndagen. Han var så mån om mig, sprang o hämtade dryck åt mig, kände på min panna och var bara så himla underbar :) Måste ju ha varit tråkigt för honom att bara sitta inne men han nöjde sig med filmer och att sitta jämter mig.
Verkar som influensan befinner sig i en epidemi nu, typ all personal på jobbet är sjuka och dem har fått stänga tidigare nu i 2 dagar. Helt sjukt.
Men nu är det nya tag som gäller, vädra ut sjukan och bädda rent och göra allt för att det ska bli friskt och fräscht här hemma. Så mycket jag orkar iaf, är ju inte helt hundra än. Nu håller jag bara tummarna för att killen klarar sig ifrån viruset. Fast han kanske redan borde fått det nu vid det här laget?
Har ni vårkänslor än? Det har jag, det bara kliar i fingrarna att få sätta spaden i rabatten :) tyvärr är det ju tjäle fortfarande o inget skönt ute direkt. Men men, det kommer snart :)
Nähä, bäst o sätta igång lite här hemma. Lite i taget, så mycket jag orkar :)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0