VÅR!!!!

Och med det så spritter kroppen av känslor av olika slag. Men bara bra sådana :)
Bara hoppas att nu när värmen kommer så försvinner alla förkylningar. Tror det knappt gått en hel vecka utan att ha haft sjukdomar och andra virus. Vart borta väldigt mycket från jobbet och jag får sånt dåligt samvete. Men men, inget jag kan rå för, i know :) Bara att blicka framåt på denna underbara tid som kommer nu.

Enligt vädersajterna så ska det bli kanonväder nu till helgen. Så då blir det en dag ute på altan och vårstäda o plantera om :) gud så underbart!! O alla mina 3 hjärtan är hemma :) Det blir MYS heeeela helgen :D

Sitter just nu och väntar på att koloasnittarna som är i ugnen(doftar underbart) ska bli färdiga. Blir nog en 50 st, en del stannar hemma medansen del följer med till jobbet där mina medarbetare så hjärtligt tar emot hembakat till fikarasten :)

Nä, en snabb rök och sen provsmaka kakorna så dem blir bra tills i morgon:)
Ha en riktigt trevlig fortsättning på denna underbara vårdag!!

Puss till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0