Snaaart :)

Om 41 dagar åker vi till Turkiet :) Jag och Johan, ensamma. Ser fram emot det sjukt mycket. I början var jag väldigt nervös och läste på om allt när det gäller flyg. Har aldrig flugit förut och alltid sagt att jag aldrig ska, haha tji fick jag. Resan bokad och betald :) Och det ska bli mycket trevligt.
Så inför beachen 2012 i turkiet så är det stenhård träning som gäller, känner mig mer motiverad än någonsin så denna gång ska det fungera, eller rättare sagt fungerar :) (har bara kört en vecka, men stenhårt) Och nej jag bantar inte, utan tänker mer på vad jag äter och sen bygger jag muskler på det :)
Oh vad jag längtar efter ensamtid med mitt hjärta :)
Sjukt härlig helg har vi haft. Sol och mys :) Igår var vi barnvakt till våran underbara Julia, så vi var ute i 1½ timma på kvällen och hon sprang o sprang o busade :) Gissa om hon slockna snabbt sen :) Likaså Tova o Theo, johan gick hem med dem vid 22 tiden o dem slocknade direkt i soffan framför Wall-E. Nu en ny arbetsvecka framför en, rätt så intensivt blir det nog i värmen, sen ska jag till AF på tisdag, livrädd inför det. Vill ju verkligen vara kvar på KB, dem är bra för mig. Men det återstår att se. Håller tummarna för mig själv iaf :)
Nähopp, lite fix nu här hemma, träning och sen hoppas jag Diablo är back on track. Ja som längtat tills Tova somnat för att kunna spela o så är dem nere :(
Ha en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0